Επιστροφές, Αλλαγές και Ακυρώσεις

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε τα εμπορεύματα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης σχετικού παραστατικού (απόδειξη/τιμολόγιο) (Ν.4242/14 – ΦΕΚ 50Α/28-02-2014) εφόσον αυτά δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο) και συμμορφώνονται με την Πολιτική Επιτροφής, Αλλαγής και Αντικατάστασης της εταιρεία μας..

Διαδικασία Επιστροφής Εμπορευμάτων

  • Συσκευάστε τα εμπορεύματα προς επιστροφή στην κατάσταση που τα παραλάβατε (κουτί, καρτελάκι, σελοφάν κα) με το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο)
  • Στείλτε τα εμπορεύματα στη διεύθυνση, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο):
    MAXCARE
    ΜΗΤΡ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ 37
    38334 ΒΟΛΟΣ
    τηλ 2421021537
  • Για επιστροφές εντός Ελλάδας καλέστε τη Speedcex στο τηλέφωνο 801 11000 11(Χρέωση Αστικής Μονάδας) & δώστε εντολή παραλαβής δέματος με χρέωση παραλήπτη (Maxcare) – έτσι θα πετύχετε μία καλύτερη τιμολογιακή πολιτική για τα έξοδα επιστροφής. Τα έξοδα αυτά θα σας τα χρεώσουμε στο τελικό κόστος του νέου είδους που θα επιλέξετε.
  • Η αξία των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων θα συμψηφίζεται με την αξία των νέων εμπορευμάτων που επιλέξατε. Κάθε επιπλέον χρέωση καθώς και τα έξοδα αποστολής (επιστροφής και επαναποστολής) θα εξοφλείται είτε μέσω των τραπεζικών μας λογαριασμών είτε στον υπάλληλο courier. Σε περίπτωση λανθασμένου ποσού είσπραξης από την εταιρεία ταχυμεταφορών τα τραπεζικά έξοδα βαρύνουν τον πελάτη.
  • Δεν ευθυνόμαστε για δέματα που τυχόν χαθούν κατά την επιστροφή τους σε εμάς. Για το λόγο αυτό προτείνουμε να καλέσετε τη συνεργαζόμενη με εμάς courier – Speedex ώστε να διασφαλίσουμε την ορθή διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης των εμπορευμάτων.

Πως μπορώ να ακυρώσω ένα προϊόν;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εάν αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί.

Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής/αλλαγής ενός προϊόντος;

Σε περίπτωση που η εταιρεία Maxcare ευθύνεται για λανθασμένη αποστολή εμπορεύματος, ελαττωματικού προϊόντος, ή διαφορετικού προϊόντος από αυτό που απεικονίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, έχετε δικαίωμα να ζητήσετε αντικατάστασή του με άλλο προϊόν αρεσκείας σας ισόποσου τιμήματος ή ακόμα και επιστροφή του τιμήματος που καταβάλατε. Τα έξοδα της επιστροφής σε αυτήν την περίπτωση βαρύνουν αποκλειστικά τη Maxcare.

Σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η επιστροφή/αλλαγή ενός προϊόντος;

Για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε αντικατάσταση/επιστροφή το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το νόμιμο εκδοθέν παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο). Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα αντικαθίσταται/επιστρέφεται.

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέψετε είναι χρησιμοποιημένο ή αλλοιωμένο ως προς την αρχική του κατάσταση, αυτό δεν θα γίνεται δεκτό από την Maxcare και θα επιστρέφεται πίσω στον παραλήπτη με έξοδα μεταφοράς δικά του.

Όλα τα είδη που βρίσκονται σε σφραγισμένη συσκευασία (φόρμες μιας χρήσης, γάντια μιας χρήσης, άλλα συσκευασμένα προϊόντα) ή προϊόντα που έχουν υποστεί επεξεργασία όπως κέντημα, τύπωμα επωνυμίας κτλ δεν επιστρέφονται.

Η Maxcare διατηρεί κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην δέχεται τις επιστροφές που δεν συμμορφώνονται με την Πολιτική Επιστροφών/Αλλαγών και Ακυρώσεων που ορίζεται παραπάνω και να μην επιστρέφει το τίμημα ως αποζημίωση σε κάθε τέτοια περίπτωση.

Διαφοροποιημένο προϊόν από το εικονιζόμενο είδος

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε έχει αποκλίσεις από το εικονιζόμενο είδος, παρακαλούμε πολύ ενημερώστε μας. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε ατυχή συναλλαγή προκύψει (λάθος παραγγελία, λάθος ποσότητα, λάθος/ελαττωματικό προϊόν) και σας παροτρύνουμε να ακολουθήσετε την Πολιτική Επιστροφών/Αλλαγής και Ακύρωσης ώστε να εξυπηρετηθείτε άμεσα και χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι πρωταρχικό μας μέλημα για αυτό και απολογούμαστε εκ των προτέρων για μια τέτοια περίπτωση.